Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Adayı Gezer çalışmalarını sürdürüyor

Malatya Büyükşehir Belediyesi Bağımsız Belediye Başkan Adayı Prof. Dr. İbrahim Gezer, seçim gezileri kapsamında Niyazi Mısri Caddesinde kurulan pazarı gezdi, esnafla kahvaltı yaptı, sohbet etti, esnafın yaşadığı sorunları dinledi.

Malatya Büyükşehir Belediyesi Bağımsız

Malatya’da tüm sorunlar üzerine hazırladıkları çözüm odaklı projeler ile seçmenin dikkatini çeken Büyükşehir Belediyesi Bağımsız Belediye Başkan Adayı Prof. Dr. İbrahim Gezer, seçim gezileri kapsamında toplumun her kesimi ile bir araya gelip sorunlarını dinliyor, göreve geldiklerinde şehrin sorunlarını çözmek adına ürettikleri projeleri anlatıyor.

Güne Niyazi Mısri Caddesi üzerinde kurulan Pazar yerini ziyaret ile başlayan Prof. Dr. Gezer, esnafı tek tek ziyaret ederek sorunlarını dinledi. Esnafın sıcak ve samimi misafirperverliği ile karşılanan Gezer, sabah kahvaltısına da yine esnafın sofrasına konuk oldu.

Prof. Dr. Gezer’i yakından takip ettiklerini belirten esnaflar, Malatya için bilgi ve projeleri olan adayların bu seçimde göreve gelmeleri gerektiğini belirterek bu seçimde bağımsız aday İbrahim Gezer’i destekleyeceklerini ifade ettiler.

Prof. Dr. Gezer daha sonra Yeşilyurt ilçesi sınırlarında bulunan Samanköy Konteynet Kent’i ziyaret etti. Burada da tek tek tüm konteynerleri dolaşarak depremzede vatandaşların sorunlarını dinleyen Gezer, göreve geldiklerinde Malatya’da kalıcı konutlarının yapımının hızlanması adına konunun takipçisi olacaklarını ayrıca Büyükşehir Belediyesi olarak da konut üreterek bu sorunu çözmeye gayret göstereceklerini söyledi.

Konteyner Kent sakinleri ise şu ana kadar ilk kez bir adayın kapılarını çaldığını ifade ederek ilgisinden dolayı Gezer’e teşekkür ettiler ve seçimde destek sözü verdiler.

Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Prof. Dr. Gezer daha sonra Yeşiltepe Mahallesinde Yeşil-Der’i ziyaret etti. Burada Dernek Başkanı Mümtaz Toy ve yönetimi ile bir araya gelen Gezer, mahalle sakinleri ile de buluştu.

Malatya’yı hızla ayağa kaldıracaklarını ve 5 yılda deprem bölgesinin en çabuk toparlanan ili yapacaklarını ifade eden Gezer, işsizlik ve yoksulluğu da ortadan kaldırma adına belediye olarak projelerini olduğunu söyledi.

Malatya’nın bu kötü gidişatına artık dur demenin vaktinin geldiğini de ifade eden Prof. Dr. Gezer, göreve geldiklerinde “Malatya’da bir kalkınma seferberliği başlatmamız lazım. Göreve gelir gelmez İnşallah her alanda ciddi bir kalkınma seferberliğini başlatacağız” diye konuştu.